Jak se zapojit?

23. června 2009 v 19:07 | E. a L. |  Soutěž
Chcete se zapojit do této soutěže?
Je to jednoduché (jen vás prosím, abyste si důkladně přečetli, co po vás chceme - není nic lepšího než zmatky z důvodu, že jste si něco pořádně nepřečetli):

1) Přihlašujete se pomocí komentářů.
2) Uveďte svůj e-mail (do kolonky v komentářích; až soutěž začne, budete díla posílat právě přes e-mail).
3) Eventuelně web, vlastníte-li.
4) Pokud chcete, uveďte i věk.
5) Vaši internetovou přezdívku (kterou později kvůli naší rychlejší organisaci prostě nebudeme měnit, třeba si dupejte - viz článek o pravidlech). :)
6) Proč se zapojujete do této soutěže.
7) Vaše zkušenosti s fotografováním (fotíte-li jen pro zábavu, chcete-li se tomu věnovat i v budoucnu, eventuelně čím fotíte a proč, ...aj.).
+ 8) Pokud máte nějaké otázky, ujistěte se, že jste si přečetli článek obsahující pravidla. ;)
+ 9) Před tím, než se přihlásíte, doporučuji vám přečíst si článek obsahující pravidla (apod.) a především bod 15., kde vám píši, za jakých okolností byste se do této soutěže neměli přihlašovat. :)

- Proč se vás na toto ptáme? :)
Polovina údajů souvisí s naší orientací (kdo je kdo) a druhá polovina má za úkol sdělit nám něco o vás.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Mája Mája | E-mail | Web | 24. června 2009 v 19:51 | Reagovat

Ahoj.
Je mi 10let, a moje přezdívka je Mája. Přihlašuju se proto, protože už se delší dobu zabývám o fotografování, a moc mě baví. V budoucnu chci dělat profesionální fotografku, a nikomu z rodiny to nevadí. Moc mě baví fotit zvířata, přírodu... Ale nejradši fotím Makro. Je to zábava, hlavně když vám přilítne na kytku co zrovna fotíte třeba nějaká včelka nebo tak. Většinou fotím těmihle foťáky:

CANON PowerShot S2 IS, ZOOM LENS 12x
Fotografování prostě miluju... Občas chodíme fotit třeba i s Kámoškou, kterou to taky baví, teď je ale bohužel v rakousku, takže se nemůže přihlásit. Mějte se, a hezký fotky přeju xD

2 M.I.M.A M.I.M.A | E-mail | Web | 25. června 2009 v 17:07 | Reagovat

Zdravím.
Jmenuji se Magda, ale tohle jméno není podstatné, v internetovém světě jsem především pod přezdívkou Mima. Je mi 13 let.
O focení nemám zase takový přehled a právě proto bych se chtěla porovnat s ostatníma a zjistit jak na tom jsem, třeba se i něco poučit. Fotím pro zábavu a to je pro mě nejlepší. Občas se zapojím do nějaké fotografické soutěže a tohle je skvělá příležitost. Nemyslím si, že jsem ve focení dobrá. Řekla bych, že jsem něco jako amatér, přestože už mám něco málo za sebou a něco málo o focení vím ...
Fotím foťákem SONY, DSC-H10.

Přeju hodně štěstí všem soupeřům a taky pořadatelům, aby se soutěž povedla. Držím palce a nezapomeňte na známé heslo: NENÍ DŮLEŽITÉ VYHRÁT, ALE ZŮČASTNIT SE !!!

3 greatmilan greatmilan | E-mail | Web | 25. června 2009 v 17:57 | Reagovat

Ahoj, mám 17 rokov. Mám 5 ročné skúsenosti s fotografovaním života v meste a kultúry. Fotím, pretože ma to baví, chodím do umeleckej výtvarnej školy popri normálnej strednej škole, pracujem pre médiá. Môj nástroj je zrkadlovka Nikon D60 : ))

4 Alča Alča | E-mail | Web | 25. června 2009 v 18:10 | Reagovat

Jmenuju se Alča, fotím asi 3-4 roky a pomalu si procházím vším tím poznáváním a zlepšováním. Fotím proto, že mě to baví a naplňuje. Bohužel nevlastním zrcadlovku, ale obyčejný Panasonic DMC-LZ3.

5 Bety Bety | E-mail | Web | 25. června 2009 v 21:26 | Reagovat

Je mi skoro 15, můj nick jest Bety, zapojuji se proto, že se chci fotografii do budoucna rozhodně věnovat a chci se po dobu gymplu zlepšovat, ráda bych názor ostatních. Nemyslím si, že moje fotky jsou kdoví co, tak budu ráda za každou radu :)
...moje "zkušenosti"...no, tak fotila jsem vždycky ráda, od doby (od února), co mám svůj "pořádný" foťák (konkrétně digitální zrcadlovku Canon EOS 1000D)...eh...fotím hodně :) profesionální úroveň nulová, což je v celku pochopitelné, ale základy focení jakože mám :)

6 Maja_Nuissance Maja_Nuissance | E-mail | Web | 25. června 2009 v 22:54 | Reagovat

S fotografovaním nemám žiadne odborné skúsenosti, fotím pretože ma to baví. Fotky najčastejšie upravujem v Photo filtre.
Prihlásila som sa, pretože som zvedavá, čo si o mojich fotkách myslia ostatní a v čom by som sa mala zlepšiť.

7 Staffka Staffka | E-mail | Web | 26. června 2009 v 11:19 | Reagovat

Ahojte :O)
Volám sa Alica Tvrdá, ale volajú ma jednoducho Alla ;). Mám 14 rokov. Fotografujem od začiatku roka 2008. Od dňa 27.5.2009 mám novú zrkadlovku - Nikon D40 so základným objektívom (18-55). Fotím pretože ma to baví a napĺňa (a preto sa aj prihlasujem do tejto súťaže). Niesom vôbec profesionál ale v budúcnosti plánujem fotiť profesionálne. Na úpravu fotiek (podpis) používam väčšinou Photofiltre :).

Držím palce všetkým fotografom hlavne v budúcnosti ale aj v tejto súťaži. :)

Foteniu zdar!

8 Mája Mája | E-mail | Web | 26. června 2009 v 14:54 | Reagovat

Omlouvám se, že sem píšu jen tak, ale chtěla bych říct, že svoje fotky dávám na: www.majola.rajce.net
nebo na: www.photo-your-know.blog.cz

9 Atisa Atisa | E-mail | Web | 26. června 2009 v 15:12 | Reagovat

Ahoj,
moje internetová přezdívka zní Atisa. Je mi 17 let. Už je to dávno, co jsem se do nějaké soutěže přihlásila, ale nikdy nebyla na takové úrovni jako ta vaše. A chtěla bych se dozvědět, jak jsem na tom s focením. Vím, že asi ne moc dobře. Fotím zhruba rok, ale pouze pro zábavu anebo, abych měla nějaký obrázek do článku na blog :-D.
Nemám žádný profesionální foťák, obyčejnej digiťák Canon PowerShot A700.

10 skaut68 skaut68 | E-mail | Web | 26. června 2009 v 15:57 | Reagovat

Ahoj.
Děkuju za vzkaz. Tak se přihlásím. Minulý rok jsem jen komentovala a hlasovala. Byla to fajn soutěž.
Takže: mejlík a web máte. Věk: no, jsem už jiná generace. :-) Přezdívka, čili nick: skaut68 - neskloňuje se a píše se s malým "s".
Proč fotím. Vždy mne to bavilo  - zachytit okamih, který už nebude....
Profesionál nejsem, stále jen amatér, kterému občas nějaký ten snímek vyjde. Mám kompakt - Panasonic DMC-LS80.
http://contritus.pise.cz/68899-moje-foceni.html
Fotky neupravuju, maximálně udělám výřez a dám podpis - Photofiltr.

11 skaut68 skaut68 | E-mail | Web | 26. června 2009 v 15:58 | Reagovat

Omlouvám se: web tento - http://skaut68.pise.cz/

12 Staffka Staffka | E-mail | Web | 26. června 2009 v 17:04 | Reagovat

A zabudla som dodať.. mô web je www.staffka.nafoceno.cz a prezývka je Staffka :)

13 -mačogí- -mačogí- | E-mail | Web | 26. června 2009 v 20:52 | Reagovat

Zdravím :) Můj e-mail tu máte, web taky, takže se zbývá jen pár věcí. Za měsíc mi bude 16 a moje přezdívka je -mačogí- . Pročetla jsem si váš blog a soutěž mě zaujala. Nejpíš i proto, že je to přehledně a precizně připravený :). Fotím ráda. Letos jsem ukončila ZŠ a přijali mě na SPŠG Hellichovu v Praze. Budu studovat propagační výtvarnictví. Fotím nejen proto, abych ukojila svoji, řekla bych, touhu tvořit. Miluju totiž, když si jen tak sednu a připomenu si chvíle, většinou se svými milými. Fotím tímto foťákem : Sony Cyber-Shot DSC-W125. Je malý (jak už jsem naznačila, fotím hlavně, když jsem s přáteli),chtěla jsem, aby se mi vešel i do kapsy. Nedávno jsem se jakš takš naučila ve Photoshopu, takže si s fotkami docela ráda hraju. :) Na amatérské úrovni :D

14 Altáriel Altáriel | E-mail | Web | 26. června 2009 v 21:14 | Reagovat

Dobrý večer ;),
Je mi 15 let a fotím necelý rok do soutěže se zapojuji, abych se dozvěděla nějakou rozumnou kritiku mých fotek - ráda bych se totiž focení začla věnovat alespoň na slušně amatérské úrovni :D Prostě mam ráda kritiku a věřím, že teď jí konečně dostanu ;)

15 Jaruš Jaruš | E-mail | Web | 26. června 2009 v 21:51 | Reagovat

Ahoj,
je mi 13 let. Na internetu vystupuju pod přezdívkou Jaruš. Do soutěže se zapojuji, protože chci znát objektivní názor na své fotky, dozvědět se co zlepšit a porovnat své fotky s ostatními fotografy. Fotím od března 2008, prozatím fotím pro zábavu, a abych se zlepšovala a učila se dělat lepší a hezčí fotky a chci některým lidem dokázala, že umím fotit, a že mám talent, focení bych se chtěla věnovat i v budoucnu, ale na profesionální úrovni, příští rok si podám přihlášku na nějaké školy zaměřené na focení, tak snad mě vezmou. Fotím skoro všechno, přírodu, zvířata, makro, krajinu, architekturu, sport, občas i portréty (když se nechá někdo vyfotit), město a lidi aj… fotím EVF zrcadlovkou Fujifilm finepix S1000FD.

16 Noemi Noemi | E-mail | Web | 26. června 2009 v 23:41 | Reagovat

Čauky!
Jmenuju se Noemi a je mi 16 let. Mám mnoho přezdívek, ale zde bych ráda vystupovala pod svým vlastním jménem... Do soutěže bych se chtěla zapojit čistě ze zvědavosti - zajímá mě, jak to bude probíhat a také samozřejmě názor na mé amatérské fotografie... Focení je mým koníčkem - přes to, že vlastním pouhý kompakt Olympus FE-140 (sbírám ovšem penízky, abych si mohla pořídit nějakou pěknou zrcadlovku :)
Upřímně, mám krapet strach z kritiky, ale to se snad nějak zvládne... :)

17 Harui Harui | Web | 27. června 2009 v 11:14 | Reagovat

1) jasně :D
2) azavoralova@seznam.cz
3) click web
4) 13
5) Harui
6) no chtěla bych porovnat fotky a dozvědět se něco více
7) fotím už 4rokem. Mám digitální zrcadlovku. Fotím pro radost a do soutěží. A na nějaké virtuálky. Focení chci mít jen jako koníček
+ 8) žádné otázky
+ 9) jj

18 kykynecka kykynecka | E-mail | Web | 27. června 2009 v 20:26 | Reagovat

Ahojky,
Jmenuji se Kristýna, ale ve světě internetu mi říkají kykynecka. Momentálně je mi 12 let. Ráda se zapojím do této soutěže proto, že mě focení baví. Fotím především krajiny a zvířata(nejraději naše fenky), ale nebráním se fotit i něco jiného, jsou například portréty lidí apod. Žádnou zkušenost nemám, jenom si někdy přečtu nějaký článek jak fotit krajiny nebo už zmiňované psi. Můj foťák dostal název  Panasonic DMC-TZ 5. Prodavač se divil, že to rodiče kupují ještě jedenáctileté holce (on tím myslel, že pro mě je tenhle foťáček příliš zbytečný, protože je nejkvalitnější co měl v té době v obchodě) V budoucnu bych se chtěla focením zabývat jen tak pro zábavu, možná se tomu i více věnovat. Jsem moc zvědavá jaká budou témata nebo jak bude ještě soutěž probíhat a doufám, že na mě budete hodní, protože já sem si s focením musela poradit sama, popřípadně taťka mi radil jak fotit to a to ale myslím si, že některé fotky se mi dost povedly.

19 Deren Deren | E-mail | Web | 27. června 2009 v 22:20 | Reagovat

Uctivá poklona :D
Kontakt: aurrius@seznam.cz nebo www.anotherchance.blog.cz
Je mi 17 let pod jménem známý jako Deren. Do soutěže se zapojuju z nudy :D Fotim asi tak 3 roky, ale vůbec to nejde poznat :D

20 Keep Smiling Keep Smiling | E-mail | Web | 27. června 2009 v 23:28 | Reagovat

Ahoj.
Môj e-mail je ginaaa@centrum.sk. Čo sa týka webu, nedávno som si založila blog (www.keep-smiling-vs.blog.cz). Tento rok som v apríli oslávila 14 rokov. Zvláštnu prezývku nemám a preto zatiaľ vystupujem pod prezývkou webu, čiže Keep Smiling. Do súťaže sa chcem zapojiť z dôvodu, že by som rada niekde prezentovala svoje fotografie. Taktiež by som rada spoznala ľudí, ktorí majú podobné koníčky ako ja. Čo sa týka fotografovania. Som viac-menej fotograf amatér. Občas fotím pre školu, ale istým spôsobom je to vždy fotenie pre radosť. Ešte vždy sa snažím vo fotografovaní zdokonaliť.

21 Lia Lia | Web | 28. června 2009 v 11:15 | Reagovat

Zdárek Párek!
Můj email - ju.lia.l@seznam.cz
Můj blog - www.ju-lia.blog.cz
Je mi 15
Přezdívka je Lia
Zapojuju se, protože jste mi dali na blog reklamu - která mě poměrně zaujala ... a myslím že tato soutěž by mohla stát za to.
Fotím pro srandu králíků ... a do budoucna chci taky fotit pro srandu králíků /ovšem pro králíky na vyšší úrovní - na UMPRUMCE :D/
Dotazy nemám, četla jsem pravidla
Takže ... jsem v očekávání. :)

22 Simile Simile | Web | 28. června 2009 v 12:54 | Reagovat

Ahoj,
radá bych se taky zapojila do soutěže, spíš jen tak ze zvědavosti, co se týče focení, fotim protože mě to baví, ale občas pošlu fotky někam do soutěže. Moje přezdívka je Simile, od toho taky web http://similephoto.blog.cz . Zastihnout mě můžete na e-mailu : MPiherova@seznam.cz .
Už asi nemam co doat.

23 Cerrado Cerrado | Web | 28. června 2009 v 20:09 | Reagovat

2) cerr.ado@seznam.cz
3) www.cerrado.blog.cz
4) 14 let
5) Cerrado
6) jsem zvědavá na Vaší kritiku :)
7) fotím, protože mně to baví..;)k dostačujícímu zachycení okamžiku mi slouží Canon Powershot G9
8) má otázka se nijak nevztahuje k soutěži, jen by mně zajímalo kam se vypařil blog Elke..? eh ..:D:)

24 Licona Licona | 29. června 2009 v 10:49 | Reagovat

Cerrado : Elke blog už pred časom zrušila ;)

25 Markyperla Markyperla | E-mail | Web | 30. června 2009 v 12:59 | Reagovat

Ahoj,
jsem moc ráda, že jste tuto soutěž znovu rozjely. Opravdu mě to minule bavilo. :-)

Je mi 16 let a studuji gymnázium.
Jsem rovněž fotografka - amatérka, ale do budoucna plánuji, že se na fotografování více zaměřím. Mám obyčejný digitální fotoaparát, ale šetřím si na digitální zrcadlovku. Fotím asi tak dva tři roky, zhruba před rokem jsem to začala brát vážněji a zaměřila jsem se na čtení různých pouček o fotografii.

Přezdívku, e-mail a web jsem uvedla výše.

To je asi vše. :-) Těším se!

26 Fallen Angel Fallen Angel | E-mail | Web | 30. června 2009 v 18:37 | Reagovat

Ahoj...Jmenuju se Sára o moje přezdívka je Fallen Angel..Hrozně ráda fotím,ikdyž v tom  zas tolik dobrá nejsem,ale do budoucna bych to chtěla začít brát "vážněji"...Bude mi 13..Zatím Ahoj:)

27 Domča Domča | E-mail | Web | 1. července 2009 v 12:25 | Reagovat

Ahoj, moje jméno Dominika, je mi 16 a fotím jen pro zábavu. Toť stručný info :D. A proč jsem se přihlásila? Fotit mě baví a stejně o prázdninách nemám co dělat, tak proč ten čas nevyužít takhle? :)

28 Jaňuliště Jaňuliště | E-mail | 2. července 2009 v 12:10 | Reagovat

Ahoj,jsem Jana,je mi 17 a fotím si jen tak pro radost :).Tomu odpovídá i můj foťák Kodak EasyShare DX6340. Přihlásila jsem se hlavně ze zvědavosti:)

29 ×EliShA× ×EliShA× | Web | 2. července 2009 v 17:21 | Reagovat

Asi se taky zapojim! Láká me to..ale az vecer se zapisu ;)..zt pá :*

30 Arienka Arienka | E-mail | 4. července 2009 v 11:25 | Reagovat

Ahojky! Jmenuji se Monika a je mi 20. Taktéž fotím jen pro radost. A z důvodu, že mě to prostě baví :o) Mám Olympus ale jako dál fakt nevím :o) Prostě nějaký starší typ :o) A přihlásila jsem se hlavně ze zvědavosti :o)

31 Tsuki Tsuki | E-mail | Web | 4. července 2009 v 12:01 | Reagovat

Ahoj, jmenuji se Alice a je mi 10 let.Fotím protože mě to baví a jednou chci být fotografkou.Mám EXILIM,ale dostanu k narozkám(11.září) CANON.Přihlásila jsem se protože mě fotit baví a ráda se zapojím do každé soutěže i když nevyhraju :)

32 smajlik smajlik | E-mail | Web | 7. července 2009 v 10:00 | Reagovat

Ahoj, jsem Hanka a je mi 16. Jsem amatér který fotí protože ho to baví :) a přihlásila jsem se, protže mi to přijde jako fajn soutěž

33 Drobec Drobec | E-mail | Web | 12. července 2009 v 13:24 | Reagovat

ahojky, volám sa Drobec. Mám 15 rokov a fotografujem už cca 2 roky. Prihlásila som sa pretože milujem fotografovanie a chcem sa tomu v budúcnosti venovať (idem na SŠ s odborom fotograf).
Nemám vlastne ani poriadny foťák... fotím fotoaparátom Technika SH-550T a fotky upravujem v programe Photofilter. Dúfam že sa mi podarí aspoň sa umiestniť :))

34 Dorka Dorka | E-mail | 12. července 2009 v 13:41 | Reagovat

Ahoj, už som vo Vašej súťaži vystupovala a ďakujem za informáciu, že sa súťaž opäť rozbieha. :) Milo ma to prekvapilo, aj keď som verila, že čosi takéto sa znova zopakuje.

Za ten rok sa veľa nezmenilo (len že mi už ťahá na 19tku :D), fotografovaniu sa venujem stále, aj keď už nie tak intenzívne ako predtým. Je to moja veľká záľuba, ktorej sa nikdy nevzdám...
Fotím fotoaparátom CASIO Exilim EX-S770. Fotografie upravujem len zriedka a keď už, tak v jednoduchom programe Zooner Media Explorer 5. Program mi stačí a som s ním spokojná. :))

35 Mandie Mandie | E-mail | Web | 18. července 2009 v 16:27 | Reagovat

Ahoj, doufám, že jsem to nepropásla a ještě se můžu přihlást i teď, to by mě mrzelo. Na internetu se pohybuju pod přezdívkou Mandie a je mi 15. Foťák mám k dispozici doma už delší dobu, sama vlastním obyč digitál a když se mi poštěstí, dostane se mi do ruky taťkova zrcadlovka(jeho koníček). Nevím, jestli mám talent nebo tak něco, ale rozhodně mě to moc baví a ráda se ve focení vyžívám. :) Tak nějak už nevím, co bych ještě napsala...

36 Adel Adel | E-mail | Web | 11. května 2010 v 16:14 | Reagovat

Ahoj :-) Myslim ze uz je asi neskoro prihlasit sa do vasej sutaze, ale fotografovanie ma velmi bavi. Nevenujem sa tomu dlho, no na svojom blogu mam par vlastnych fotografii. Kedze sa uz pravdepodobne nemozem zapojit do sutaze bola by som rada keby ste si fotky aspon kukli a popripade napisali nejaky komentar :) Diky

37 smailinky smailinky | Web | 10. října 2011 v 16:03 | Reagovat

Prosím..! s míma bývalýma  kámoškama soutěžíme o návštěvnost na blog tak prosím ..! koukni sem  http://smailinky.blog.cz/